דיווח: רוסיה החלה לסכל תקיפות ישראליות בסוריה

    שלמה ריזל No Comments on דיווח: רוסיה החלה לסכל תקיפות ישראליות בסוריה

    דיווח מדאיג: על פי מידע שהתפרסם בעיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט", בפגישה בין ביידן לפוטין, הבהיר נשיא ארה"ב כי הוא אינו בעד התקיפות הישראליות בסוריה, מאז רוסיה החלה לפעול כנגד התקיפות הישראליות בסוריה במערכות ההגנה של רוסיה

    פוטין בפגישתו עם אסאד
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון מפרסם היום (שבת) כי ברוסיה החלה שינוי מגמה מטריד מאוד לגבי מדיניות התקיפות של ישראל בסוריה כנגד ההתבססות האיראנית, עד היום הרוסים העלימו עין מהתקיפות ואף היה תיאום מסודר מול הצבא הרוסי.

    גורם רוסי אמר לעיתון כי השינוי החל לאחר פגישת הפסגה בין נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לבין נשיא רוסיה ולדמיר פוטין בז'נבה בחודש הקודם. בשיחות אלה, על פי הדיווח, רוסיה קיבלה מארה"ב הבהרה ולפיה היא אינה רואה בעין יפה את התקיפות הישראליות המתמשכות – לאור זאת החליטו הרוסים להחריף את הטון כנגד ישראל בתקיפות בסוריה.

    הגורם טען כי באחת משתי התקיפות האחרונות המיוחסות לישראל, במהלך השבוע הנוכחי, יורטו כל הטילים בידי מערכות ההגנה האווירית בסוריה.

    כמו כן, ציין כי זה זמן רב חיל האוויר הישראלי לא חודר למרחב האווירי של סוריה ומבצע את התקיפות ממדינות שכנות – מה שלדבריו פוגע ביעילותן, שכן מערכות ההגנה האווירית חוזקו לאחרונה ומפקחים עליהן מומחים רוסים ולא מומחים סורים כפי שהיה עד עתה.



    0 תגובות